sitter här med nellie som äter jordgubbar :) mamma & jossan är ute så får ha henne en stund.
iaf, har kört Pingpong & Dalton & ridit Mons idag, dalton gick på rakan runt 2.02 tider! jättebra dalton <3,
pingpong var mindre bra,men gick ändå runt 2.40 tror jag, han var barfota och utan tunga boots så det var nog det, han ska få broddar bak så han får bättre fäste :) mons skrittade jag bara en sväng barbacka med, han var fortfarande lite halt förra gången men idag var han bättre, hoppas på att kunna sätta igång honom snart!
mockade och lite sånt därefter, målat lite i photoshop och sådär. nu väntar jag på att mamma ska komma in, så att jag kan gå ut och ta in dom två sista hästarna, & så väntar jag på dom preliminära startlistorna till Brizy cup finalen, skulle kommit för typ 20min sen!

pusshejj!



Leave a Reply.