varit på öland hela dagen  (: därför kommer det inga bilder från gotland idag, men dom kommer nog imon skulle jag tro.

skriver lite om gårdagen med, kom hem från pomme vid typ 23.40 så orkade inte blogga igår kväll ;)

jo,
jag , matilda x2 maja adam & tobbe var hemma hos pomme igår ;] först satt vi typ o snacka o lyssnade på musik o lite sådär, sen åt vi grillat :D muuuums ! sen lyssna vi på massa saker på spotify, hahha pulver & nicko xd ( tror dom hette så? o: ) sen cykla vi och baaada , typ klockan åtta :) hemma en stund senare, vattnet var jätteskönt!
vi spelade kubb efter det , jag maja o adam vs. matilda e tobbe o pomme :) vi utklassade dom!
sen glodde vi film (a) nämen, vi skulle kolla men sen börja killarna spela CS så då kollade vi på det, matildae cyklade typ 22.15 & vi andra åkte hem vid halv tolv :) haha, snacka om trångt i soffan!
iaf, kul vare & jag tycker  det ska göras om ? btw , glömde min film hos pomme! :(( HAHAH

tjuueee
Maja
7/4/2010 08:57:39 pm

Kul hade vi! :D Måste verkligen göras om (:
Hahah, ska du cykla o hämta den hos pomme eller ? hahahaha <33

Reply
7/5/2010 12:43:55 am

absolut! :)
hahah , måste ju det x'D fast han skulle typ till västervik nu så får vänta , xd <3

Reply



Leave a Reply.